Silence is another way, of saying what I want to say


Låt mig berätta något som kräver fullständig tystnad.
Jag tänker inte yttra ett ord, jag kräver bara att ni lyssnar på mig.
... Hör ni på?

Idag ska jag fortsätta med mina studier och skita i allt som känns så oklart!
Kan inte låta mig hamna efter i det som egentligen är viktigast just nu, att ta tag i skolan, få ett grepp om framtiden och vad jag vill med mitt liv. Det är så sjukt jävla viktigt, och för tillfället ska det vara högre prioriterat än mina sociala exponeringar och utvidgandet utav mitt kontaktnät.
Förövrigt tog jag en kortkort promenad med mange igår, och drog sedan över till Zippo för att hämta mina hörlurar.. och självklart, att ta farväl utav min vän. Hoppas du får en awesome tid i Australien nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0