Planer


Nu ska jag försöka använda min blogg som planerare!

Iallafall. Idag ska jag till biljardcaféet och leta upp en film jag behöver.. Köpmannen i venedig, har i uppgift att recensera och analysera den i Svenska B. Därefter ska jag en snabbis till skolan och gå igenom mitt samhälle B arbete, och svara på lite oklara frågor om dem finns. Sedan blir det en sväng till Zippo, vi ska försöka använda o installera med min windows-xp skiva på hans dator! Sedan blir det väl lite skitsnack också. Dagen slutar väl med att jag tittar på filmen och gör anteckningar om den.

Och och och. Så ska jag beställa min Isis-biljett. Oh, det ser jag fram emot som fan <3
Hört att dem ska vara ett underbart live band, och att se dem tillsammans med en annan hängiven musiklyssnare kan ju bara inte gå fel. Sedan, förhoppningsvis kommer jag ju spendera lite tid med Täymie innan också. My matey since old, det var verkligen för längesedan (och att chatta på msn räknas INTE).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0