Över gränsen


Jag uppdaterar min blogg igen, och säger att jag mår bra.
Men samtidigt... Trots att jag har tagit mig ur mitt ältande stadie, känns det som att jag bränner mina broar, som att jag sviker folk i min omgivning. Jag kan inte säga att jag inte förtjänar att må bra, men jag vill inte att det ska innebära att jag blir en egoistisk och självgod människa. Jag ska sträva emot det, mala på som det ånglok jag är just nu och vara en för mig och alla!

Jag går över gränsen, men den ska inte ta min personlighet med sig.
Jag är och förblir Kjolle, om så en lite säkrare version utav mig själv..

Förövrigt känns det surt att man fortfarande inte blir regelbundet bjuden på fester.
Jag vill inte vara efterhängsen än, det får vänta tills jag har lite fler kontakter att växla emellan..
Men tills vidare får jag vara lite mindre populär än alla andra och tänka på de stunder jag varit i, och omfamnat livet i sin fulla glans! För jag tror att jag börjar förstå, såhär första steget över den klargråa linjen.

Ett steg till så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0