löv löv löv löv


and it's lööööööv
Jag tog en promenad med Pia
och plötsligt kändes allt bra igen

Råkade glimta mig en stund för länge i spegeln, men jag är iaf räddad för ikväll
och förhoppningsvis för imorgon också!

MÅ DET ALLTID VARA HÖST, med löv <3

och snart ska jag hoppa i sängs och vakna upp till en dag med nya möjligheter.

MEN FÖRST LITE UPPDATERINGAR!
Kanske blir en fullständigt kickass-metall-awesome-nice-ochalltdedär utegång på lördag!
Förhoppningsvis blir det mkt folk, och förhoppningsvis blir det kanske inte lika förhoppningsvis hemma hos mig?

Dagen gick ifrån horribel till asbra iaf! Och det tackar jag en underbar höstpromenix med Pia för
och några varma, sanna ord ifrån Zippou!

NU SKA JAG SOVA.
GODNATT
OCH HERREGUD VAD ICKEDJUP JAG VAR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0