hm


Det har varit en exponerande helg. Det har varit trevliga stunder, men även intensiva stunder för ältande.
Nu när jag genomlidit helgen känns det som jag blottad mig för mycket.. och jag känner mig dessutom ytlig och icke önskvärd. Som att när jag är upptagen med mig själv och mitt liv så rinner jag ihop med den gråa folkmassan som jag alltid fördömt för deras blickar.

Har iallafall varit på halloween fest och träffat några gammla kompisar; madde, moa och Natalie! På Lördagen umgicks jag mest med syster min och på söndag träffade jag Täymie i Malmö för att sedan gå på Isis med Sami på kulturbolaget! UNDERBAR spelning it was <3

Men... dethär känns konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0